Veelgestelde vragen
1. Kan ik de producten zien voordat ik koop?
Wij exploiteren een web-only bedrijf. We bieden een volledig assortiment hoogwaardige samples waarmee u de deuren kunt aanraken en voelen. Als u echt wat keukeninstallaties wilt zien, kunnen we ervoor zorgen dat u onze showroom-onderneming in Sheffield bezoekt.
2. Biedt u prijsvergelijking of een handelskorting aan?
Onze prijzen zijn al bij Trade Discount, daarom zijn er geen extra aanbiedingen of kortingen beschikbaar. We zijn bereid om prijzen te bieden voor soortgelijke keukenprojecten.
3. Biedt u een ontwerpdienst aan?
Ja. U kunt de keuken zelf ontwerpen met behulp van onze software of we kunnen het voor u doen. Ga naar de ontwerpsectie voor meer informatie.
4. Is er een minimale bestelling?
Nee. Bij Direct Online Keukens leveren wij keukens van alle groottes, of u nu twee of twintig kasten nodig heeft.
5. Huisvesting voor koelkasten / diepvriezers en apparaten
Keukentoestellen over de industrie zijn gestandaardiseerd met betrekking tot de grootte. Al onze units zijn standaard en u zult een behuizing vinden die past op elk ingebouwd keukenapparaat.
6. Worden mijn gegevens doorgegeven of verkocht aan derden?
Bij Direct Online Keukens verkopen we geen klantinformatie aan derde partijen en delen we ook geen klantinformatie met externe partijen voor enige vorm van marketing. Uw gegevens zijn veilig bij ons.
7. Kunt u de keuken voor mij passen?
Direct Online Keukens is alleen het aanbod, daarom moet u dit zelf regelen. We raden u aan dit vóór aflevering te regelen om er zeker van te zijn dat u een monteur bij de levering kunt hebben die begint. Wij kunnen u helpen om een fitter te vinden.
8. Moet ik mijn bestelling inspecteren wanneer deze wordt afgeleverd?
U bent verplicht om uw bestelling te inspecteren voordat u de leveringsbon ondertekent. Als er schade aan een van de items is, zal de chauffeur een vervanging organiseren. Schade kan niet worden gemeld na levering. Controleer zorgvuldig. Een extra 20 minuten controleren van uw levering is van het grootste belang. Er zijn geen kosten verbonden aan vervangende artikelen als de storing zich in de fabriek of bij de bezorgingsbestuurder voordoet.
9. Wat gebeurt er als er iets misgaat?
Als u tijdens uw garantieperiode problemen ondervindt met uw keuken, neem dan onmiddellijk contact met ons op.
10. Verkoopt u werkbladen?
We hebben directe relaties met twee fabrikanten van solid surface. Ze bieden een volledige service inclusief sjabloon, fabricage en installatie. We kunnen u offertes geven voorafgaand aan de aankoop voor deze service.
11. Verkoopt u apparaten?
Ja. We kunnen keukenapparatuur aanbieden van verschillende leveranciers, waaronder CDA, Neff, Siemens en Miele.
1. Hoeveel deurstijlen zijn er beschikbaar?
Er zijn 10 hoofddeurstijlen met een breed scala aan kleuren en afwerkingen om uit te kiezen. Ga naar de Jigsaw-pagina voor meer informatie.
2. Waar worden de deuren van gemaakt?
Sommige van de deurreeksen zijn massief hout, andere zijn MDF. Ga voor meer informatie over de deurspecificatie naar de bereikpagina die u bevalt en controleer de details van de deur.
3. Hoe lang duren deze keukens om aan te komen?
De hoofdbereiken zijn beschikbaar in 3 - 5 dagen als u een standaard standaardkleur selecteert. Als u kiest voor een handgeschilderde deur of een deur in uw eigen kleurkeuze, duurt het ongeveer 15 werkdagen voordat uw keuken aankomt.
4. Wat voor soort garantie komen ze?
Al onze Jigsaw-keukens worden geleverd met een garantie van 10 jaar.
1. Zijn al uw Stil-keukens dezelfde prijs?
Alle deurstijlen en kleurafwerkingen hebben dezelfde prijs. Waarom? "omdat ze allemaal hetzelfde kosten om te maken." We zijn trots op ouderwetse eerlijkheid.
2. Kan ik de producten zien voordat ik koop?
Wij exploiteren een web-only bedrijf. We bieden een volledig assortiment hoogwaardige samples waarmee u de deuren kunt aanraken en voelen. Als u echt wat keukeninstallaties wilt zien, kunnen we ervoor zorgen dat u onze showroom-onderneming in Sheffield bezoekt.
3. Wat zijn de betalingsopties?
Volledige betaling is vereist op het moment van aankoop. We accepteren alle belangrijke creditcards. Direct Online Kitchens maakt gebruik van beveiligde SSL-betaling, waardoor uw creditcard- / betaalkaartgegevens worden bewaard en veilig worden bewaard.
4. Zijn er bezorgkosten?
Er geldt een btw-afnameheffing van £ 80 + voor alle leveringen op het vasteland van het Verenigd Koninkrijk.
5. Hoe lang duurt het voordat mijn keuken arriveert?
Uw keukenunits worden binnen vijftien dagen na uw bestelling bij u thuis afgeleverd. Als u wilt dat de keuken buiten de vijftien dagen op een specifieke datum wordt geleverd, dient u dit op het moment van aankoop aan te vragen. U wordt telefonisch gecontacteerd om een geschikt tijdstip voor aflevering te regelen.
6. Worden de kasten bij levering geassembleerd?
Voor uw gemak komen alle keukenkasten volledig gemonteerd aan u met de laden en scharnieren gemonteerd. Deuren en ladefronten zijn individueel verpakt. Elke keukenunit wordt geleverd met de armaturen en fittingen die nodig zijn om de units aan de muur te bevestigen, evenals de poten. Als u deurgrepen hebt besteld, komen deze los en kunt u ze in elkaar zetten.
7. Zullen mijn deuren bij de eenheden passen?
Stilkeukens worden op witte karkassen gemonteerd. Alle show-eindpanelen worden vervaardigd om overeen te komen met de deurfronten met hetzelfde materiaal om een exacte match te garanderen.
8. Wat als een artikel niet op voorraad is?
Al onze keukens worden op bestelling gemaakt en daarom vindt u geen artikel dat niet op voorraad is.
9. Kan ik van de fabriek verzamelen?
Nee, helaas is onze fabriek niet uitgerust om privécollecties aan te pakken.
10. Krijgen uw keukens een garantie?
Ja. 2 jaar. Raadpleeg onze algemene voorwaarden voor meer informatie.
11. Kan ik speciaal gemaakte kasten bestellen?
Nee. Onze keukens worden op bestelling gemaakt op basis van standaard kastmaten.
1. Kan ik de producten zien voordat ik koop?
Wij exploiteren een web-only bedrijf. We bieden een volledig assortiment hoogwaardige samples waarmee u de deuren kunt aanraken en voelen. Als u echt wat keukeninstallaties wilt zien, kunnen we ervoor zorgen dat u onze showroom-onderneming in Sheffield bezoekt.
2. Wat zijn de betalingsopties?
Rational Keukens - We nemen een betaling van £ 1000 om de bestelling te bevestigen en vervolgens 90% van het saldo 10 dagen voordat de keuken wordt bezorgd. Je betaalt dan het saldo van 10% zodra de keuken is voltooid.
Mahlzeit Keukens - Wij nemen de volledige betaling om de bestelling te bevestigen.
3. Hoe lang duurt het voordat mijn keuken arriveert?
Rational en Mahlzeit keukens hebben ongeveer 6 - 8 weken nodig om te produceren en te leveren. Uw leveringsdatum wordt bevestigd zodra de bestelling is bevestigd.
4. Waar komen de keukens vandaan?
Alle keukens zijn ontworpen in het Duitse kantoor van Rational. De fabriek is gevestigd in Italië. Alle complete keukens worden geleverd door de Italiaanse fabriek.
5. Komen uw garens met een garantie?
Alle Rational- en Mahlzeit-keukens worden geleverd met een garantie van 5 jaar voor gratis vervanging van de functionaliteit en de kwaliteit van het product voor bewezen gevallen van productie- of materiaalfouten.